donderdag, april 06, 2006

P.S. Je krijgt levenslang

We hadden het er gister al over, we hebben heel veel stemmen nodig om met LiveXS op tour te mogen gaan. En daar kun jij ons bij helpen: stuur onderstaande mail door naar alle muziekliefhebbers die je kent, zet info@gentlemen-online.nl op de CC en wellicht krijg jij levenslang (op de gastenlijst)!
Knip / Plak / Versturen maar!


Subject: Ik wil levenslang

Hey mijn beste!

Ik haat spam, behalve als het een vriendendienst is. En dat betreft het.

De band Gentlemen LTP heeft stemmen nodig en ik help ze graag mee. Niet alleen door te stemmen, maar ook door jou te mailen en te vragen of je ook stemt. Surf naar www.livexs.nl > registreer > login > stem gentlemen.

Tis een wat onhandig stemsysteem, maar: verzin gewoon een mailadres, You and me and everyone we know says. Vul alleen de verplichte vakjes in en kies voor geen mail. 1,2,3 klaar. Door jou te vragen of je mee helpt en info@gentlemen-online.nl in de cc te zetten maak ik daarnaast kans op een gesigneerde CD en een leven lang op de Gentlemen LTP gastenlijst! Voel je vrij hetzelfde te doen.

Dank, groet van mij en van Gentlemen LTP